17 Ocak 2012 Salı

yapilmis puzzle nerede satilir

YAPILMIŞ PUZZLE NEREDE SATILIR?
telefon:0536 324 26 24

yarım kalmış puzzlelarınız yapılır.
vakit bulamayıp yapamadığınız puzzleları sizi yerinize biz yapıyoruz.

Yapılmış puzzle nerede satılır bilen var mı diye soruyorsanız biz sizin için yapılmış puzzle satıyoruz istanbul kadıköy merkezli yurt geneline yapılmış puzzle satılır sizde yapılmış puzzle satın almak için bizi arayabilirsiniz.yarım kalmış puzzlelarınız yapılır.
vakit bulamayıp yapamadığınız puzzleları sizi yerinize biz yapıyoruz.
En son yaptığım Castorland marka Lady İn Purple Dress isimli puzzle yapımı gerçekten çok keyifli bir puzzledı.Parça kesiminin diğer puzzle'lara göre ufak olması kesinlikle korkutmasın aslında normal boyutlu puzzle'lardan hiç bir farkı yok denebilir.3000lik bir yatay görselli puzzle'ın boyutu genellikle 116*83 gibi olmasına rağmen bu puzzle boyut olarakta küçük ve 92*68 ölçülerinde.Renkleri çok kolay ayrılıyor ve buda yapmayı daha kolaylaştırıyor ben sürekli başına oturamasamda 1 hafta civarında bitti diyebilirim.Bana en kolay gelen kısmı resimdeki kızın elbisesiydi ilk oradan başladım sonra çiçekleri yaptım ve zaten puzzle'ın büyük bir kısmı bitmiş oldu.Ahşap görünümlü bir çerçeve ile duvarda çok şık duracağını düşünüyorum.Herkese mutlaka tavsiye diyorum bu klasikleşmiş puzzle'ı.
Puzzle yapılışı ile ilgili pratik bilgiler notlar:
Puzzle Halısı size bir puzzle alabilecek kadar masraf yapsada puzzle'ınız için daha sağlıklı olabilir.
Puzzle Yapmada öncelikle yapılması gereken puzzle'ın renklerinin ayrılmasıdır.
Bunu yaparken dikkat etmek gereken en önemli unsur puzzle'ı iyi bilmemizdir.
Puzzle yaparken diğer bir dikkat gerektiren nokta ise puzzle'a konsantrasyondur.

3 yorum:

  1. Ben de puzzel yapıp satmak istiyorum elimde yapılmış olanlarda var 1000 parçayı 1 günde yapıyorum ilgilenilirse mutlu olurum

    YanıtlaSil
  2. yarım kalmış puzzlelar kaç liraya yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. Elimde yapılmış puzzle var ilgilenirmisiniz?

    YanıtlaSil